mostafagad
السلام عليكم ورحمة الله ، أهلاً بك زائرنا الكريم اذا كنت عضو ارجو الدخول واذا كنت زائراً ارجو التسجيل والإنضمام الى اسرتنا المتواضعة
mostafagad
السلام عليكم ورحمة الله ، أهلاً بك زائرنا الكريم اذا كنت عضو ارجو الدخول واذا كنت زائراً ارجو التسجيل والإنضمام الى اسرتنا المتواضعة
mostafagad
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

mostafagad

نرحب بكل الآراء والأتجاهات فى جميع المجالات مع الإلتزام بآداب الاسلام

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مسافر بلا عنوان
عضو نشط
عضو نشط

عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف Empty
مُساهمةموضوع: عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف   عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 1:46 am

عندك اكتر من ايميل علي الياهو وعايز تفتحهم في وقت واحد ومعندكش مالتي يا هو
عادي جدا ممكن نعمل الموضوع ده عن طريق الوندوز...........بص يا عم
من run
regedit
HKEY_CURRENT_USER

SOFTWARE

YAHOO

PAGER

TEST

وبنضغط علي الكلمه دي
وبدخل في اليمينفي المستطيل الكبير
واضغط كليك يمين واختار

NEW DWORD VALUE

هيظهر مستطيل صغير اكتب فيه

PLURAL

واضغط انتر

وبعدين اضغط علي الكلمه كليك يمين هتلاقي رقم صفر في مستطيل صغير
امسحه واكتب رقم 1

وعيش حياتك
دلوقتي بقي عندك
مالتي ياهو من غير اي مشاكل
زي اللي بيسببها البرنامج الاصلي

واي خدمه
mostafagad
المدير العام
المدير العام
mostafagad

عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف   عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 11:01 pm

تسلم اديك
ويشرفنى أن اضع ردي الاول
على مساهماتك فى المنتدى
وموضوعك رائع
فبالفعل اوقات كتير بيكون فيه
ناس ماعندهاش المالتي ياهو
حمادة عبداللة
عضو جديد
عضو جديد
حمادة عبداللة

مُساهمةموضوع: رد: عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف   عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف Icon_minitimeالثلاثاء مارس 03, 2009 12:39 pm

[b]ممتاز جداا

ةعلى فكرة انا متبعك على المنتدى

ومستنى منك المزيد

بصراحة مواضيعك مميزة جدااااااااااااااا

واشكرك جدااااااااا

وانا فى الانتظار الجديد
مسافر بلا عنوان
عضو نشط
عضو نشط

مُساهمةموضوع: رد: عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف   عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف Icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 3:58 am

اقتباس :
تسلم اديك
ويشرفنى أن اضع ردي الاول
على مساهماتك فى المنتدى
وموضوعك رائع
فبالفعل اوقات كتير بيكون فيه
ناس ماعندهاش المالتي ياهو

ربنا يخليك يا مصطفي بس علي فكره ده احسن من المالتي ياهو بكتير
الطريقة دي مفيهاش مشاكل .
وشكرا لمرورك.
مسافر بلا عنوان
عضو نشط
عضو نشط

مُساهمةموضوع: رد: عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف   عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف Icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 4:00 am

اقتباس :
[b]ممتاز جداا

ةعلى فكرة انا متبعك على المنتدى

ومستنى منك المزيد

بصراحة مواضيعك مميزة جدااااااااااااااا

واشكرك جدااااااااا

وانا فى الانتظار الجديد

شكرا يا حماده ويسعدني انك تكون بتابع مشاركاتي.
وارجو اني اكون عند حسن الظن بي.وشكرا مره تانيه

عايز تفتح اكتر من يا هو ومعندكش برنامج مالتي ياهو.................برضه مفيش مشكله ادخل وشوف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عايز تظبط جهازك وتخليه يقفل بعد الوقت اللي انت تحدده ومن غير برنامج...........تعالي.
» ياهو ماسنجر 10 خاص بالفيستا
» تعليم الفوتوشوب ادخل والله موضوع جامد جداااااااااااااااااااااااااً
» ياهو ماسنجر حمل احدث نسخه مجاناً
» برنامج 3d xara